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How to Identify Supply and Demand Zones on a Chart(차트에서 공급 및 수요 구역을 식별하는 방법)
효성공인
2020. 8. 6. 11:34
How to Identify Supply and Demand Zones on a Chart(차트에서 공급 및 수요 구역을 식별하는 방법)
Posted By: Steve Burnson:
How do you identify supply and demand zones on a chart?(차트에서 공급 및 수요 구역을 식별하는 방법)
Areas of supply for a market is at overhead price levels is what creates resistance. An area of supply is a price zone where many traders and investors are holding a stock and willing to sell it. Overhead resistance is created when people sell to lock in their gains at profit target levels. A supply level can also be created when people just want to get back to even after being in a loss that finally rallied back to where they bought it. Supply is the inventory people are holding for a market at a price level and they want to unload(처분하다) it when given the opportunity.
시장을 위한 공급 영역이 저항을 만들어내는 높은 가격 수준에 있는 것이다. 공급지역은 많은 거래자와 투자자가 주식을 보유해 매도할 의향이 있는 가격구역이다. 위층의 저항은 사람들이 이익을 이익 목표 수준으로 고정시키기 위해 팔 때 만들어진다. 공급 수준은 또한 사람들이 마침내 그들이 산 곳으로 다시 돌아온 상실감에 빠진 후라 할지라도 되돌아가고 싶을 때 만들어질 수 있다. 공급은 사람들이 가격 수준에서 시장을 위해 보유하고 있으며 그들은 기회가 주어지면 그것을 하역하기를 원하는 제고이다 .
Areas of demand for a market can be at lower price levels that creates support. An area of demand is a price zone where many traders and investors are wanting to buy a market when price gets back to that level. Lower price levels of support are created when people have been waiting to buy a market at a lower price when it gets back there. This could be an old area of a low price, an overbought reading on a chart, or a key moving average support.
시장에 대한 수요 영역은 지원을 창출하는 낮은 가격 수준에 있을 수 있다. 수요 지역은 가격이 그 수준으로 돌아오면 많은 거래자와 투자자들이 시장을 사려고 기다리기를 원하는 가격 지역이다. 낮은 가격 수준의 지원은 사람들이 가격이 다시 그 곳으로 돌아오면 더 낮은 가격에서 사기 위하여 기다리고 있을 때 만들어진다. 이것은 낮은 가격, 차트에서 과매수된 판독 또는 주요 이동 평균 지원의 낮은 가격의 오래된 영역일 수 있다.
Demand is the area of support where buy orders are set because people believe it is an opportunity to get a market at a value price with a good risk/reward ratio on entry.
수요는 진입 시 리스크/보상비율이 좋은 가치가격에서 시장을 얻을 수 있는 기회라고 믿기 때문에 구매주문이 정해진 지원영역이다 .

There can be a correlation with volume and support and resistance zones. The price that markets trade at can create the areas of interest that traders and investors are making transactions.
볼륨, 지지대, 저항대와의 상관관계가 있을 수 있다. 시장이 거래하는 가격은 거래자와 투자자가 거래하는 관심 분야를 만들 수 있다.
A price zone where there was a large volume of buyers trying to get into a breakout that fails can create a lot of buyers that become trapped at higher prices in a market that is falling. These trapped buyers can create a future supply and resistance zone as they are happy to exit to get out at even when given another chance.
실패하는 이탈에로 시도하려고 하는 매수자가 대량으로 존재하는 가격대는 하락하는 시장에서 보다 높은 가격에 갇히게 되는 매수자를 많이 만들 수 있다. 이런 갇힌 구매자들은 또 다른 기회가 주어지더라도 빠져나가는 게 행복할 수 있기에 미래의 공급과 저항 구역을 만들 수 있다.
An old support area that had high demand in volume can create a price zone where a lot of stop losses are set. A lot of volume at an old area of support can set the stage for a breakout to the downside later if the key support area is lost later with no demand from new buyers.
물량 수요가 많았던 오랜 지원지역은 많은 정지손실(손절)이 설정된 가격대를 조성할 수 있다. 신규 구매자로부터 수요 없이 나중에 핵심 지원 지역을 잃게 되면 구 지원 지역의 많은 물량이 하락세를 위한 이탈의 발판을 마련할 수 있다
